دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دستاوردهای نظام با زبان هنر برای مردم بیان شود

دستاوردهای نظام با زبان هنر برای مردم بیان شود

کد خبر: 2744

همدان-استاندار همدان گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان هنرمندان برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه در دیدار با برگزیدگان ششمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس و برخی هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هنرمندان استان، پیام‌رسان آرمان‌های شهدا و صدای رسای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن قطعه درخشان تاریخ معاصر یعنی انقلاب اسلامی و نادیده گرفتنِ دستاوردهای آن است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دست‌اندرکاران جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس، قابل تقدیر و تشکر است‌، افزود: زمینه استفاده از توانمندی هنرمندان استان در حوزه دفاع مقدس فراهم شود.

وی تصریح کرد: عرصه هنر، عرصه‌ای نیست که هر کسی بتواند در آن پا بگذارد، بلکه کسانی می‌توانند در این عرصه ورود کنند که دارای ذوق، قریحه و استعداد خاصی هستند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نسبت به هر رخدادی در فضای بیرونی جامعه، واکنش‌های تأثیر گذاری نشان می‌دهند، گفت: داشتن ذوق و قریحه کسانی که در حوزه‌های مختلف هنری فعالند، لطف و عنایت خداوند است.

استاندار همدان اضافه کرد: هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس باید توجه داشته باشند که بیان مطالب و تولید آثار، رسا و اثرگذار باشد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دست‌اندرکاران جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس، قابل تقدیر و تشکر است‌، اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی در حال تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم انقلابی و وارونه نمایی واقعیت است، باید از ظرفیت هنرمندان در راستای خنثی کردن اقدامات آن‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم از فعالان هنری در حوزه دفاع مقدس را داشته باشد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که قطعه درخشان تاریخ معاصر یعنی انقلاب اسلامی را نادیده و موفقیت‌ها و دستاوردهای آن را کمرنگ کند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی قصد دارند تا با ایجاد تفرقه، وحدت و انسجام بین نظام و مردم را از بین ببرد، دشمنان این مرز و بوم، چشمِ دیدن ایران قوی و قدرتمند را ندارد.

استاندار همدان افزود: اگر حاج قاسم سلیمامی و حاج حسین همدانی نبودند مردم سوریه و عراق، هیچ‌گاه رهایی پیدا نمی‌کردند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه بهتر آن است که واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان هنرمندان برای مردم بیان شود، گفت: امروز کسانی که با حمایت و سرمایه مردم رشد کرده و به یک جایگاه اجتماعی دست پیدا کرده‌اند، در مقابل مردم ایستاده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، به اسم دموکراسی قصد دارند تا ایران را تجزیه کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: توانایی و توانمندی‌هایی که جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرده دشمنان را دچار ترس و واهمه کرده است.

کد خبر 5638762

منبع: mehrnews-5638762

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید