جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «روایت پیشرفت» در گلستان/ ۱۰۰ سوژه شناسایی شد

«روایت پیشرفت» در گلستان/ ۱۰۰ سوژه شناسایی شد

کد خبر: 2743

گرگان- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از اجرای برنامه «روایت پیشرفت» در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۱۰۰ سوژه در گلستان شناسایی شده که به ترتیب به آن پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسام بنی فاطمه عصر چهارشنبه در آئین «روایت پیشرفت» در مدرسه صدرای گرگان اظهارکرد: در روزهای گذشته، رهبر معظم انقلاب دیداری به مناسبت سالروز حماسه مردم اصفهان داشته و در این دیدار ۴۸ بار از کلمه «پیشرفت» استفاده کردند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه این تکرار نشان از اهمیت این مسأله دارد، افزود: اولین محفل خاطره گویی روایت پیشرفت در کشور در دبیرستان صدرای گرگان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مقرر شده حوزه هنری در همه استان‌ها این کار را انجام دهد و اولین اقدام هم در گلستان انجام شد.

بنی فاطمه گفت: روحانی روستای وامنان آقای احمدی که متولی کاشت زعفران در این روستا است به عنوان نخستین فرد در این روایت انتخاب شد که سخنان خوب و آموزنده‌ای را هم برای شما دانش آموزان روایت کرد.

طبق گفته رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان، پیشرفت تنها در حوزه اقتصادی نیست بلکه سایر حوزه‌ها از قبیل فرهنگ، ورزش، علم و غیره را هم شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۰۰ سوژه در استان شناسایی شده که به ترتیب به آن پرداخته خواهد شد.

بنی فاطمه همچنین از برگزاری تور عکاسی در روستای بدون بیکار عطاآباد آق قلا هم خبرداد و گفت: باید دستاوردها و پیشرفت‌های بعد از انقلاب را به نسل جدید با روایت هنری و غیره نشان دهیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان همچنین از برگزاری رویداد یک صدا ایران در استان در روزهای آتی خبرداد و گفت: بعد از تهران و سیستان و بلوچستان سومین استانی هستیم که این رویدار را برگزار می‌کنیم.

کد خبر 5638843

منبع: mehrnews-5638843

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید