دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اردبیل رتبه دوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد

اردبیل رتبه دوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد

کد خبر: 2682

اردبیل- رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در بین ۳۲ استان کشور موفق به کسب رتبه دوم طرح «پروژه مهر» شد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزارتی در زمینه عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان‌ها در موضوع طرح ملی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ استان اردبیل در بین ۳۲ استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی با تبریک کسب این عنوان به کلیه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: رتبه دوم طرح پروژه مهر که با همدلی مدیران و عوامل اجرایی بازگشایی مدارس در مناطق و نواحی نوزده‌گانه استان اردبیل به دست آمد، نقطه عطفی در فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل است.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال‌جاری تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فضای آموزش و پرورش را به یک فضای آرام همراه با اطمینان‌بخشی خانواده‌ها تبدیل کنیم تا بدون حتی کوچک‌ترین تأخیر و تعلل دانش‌آموزان در فضای مدرسه به تحصیل و تربیت مشغول شوند.

اسکندرزاده افزود: در سند تحول آموزش و پرورش هیچ اشاره‌ای به تعطیلی در فضاهای آموزشی نشده بلکه بیشترین تاکید بر تقویت برنامه‌های ترکیبی در آموزش و پرورش است تا جلوی تعطیلی‌ها گرفته شده و آموزش و تربیت مستمری را با همراهی خانواده‌ها شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب ۳۰ برنامه آموزش ابتدایی، بیش از ۵۰ برنامه در حوزه آموزش متوسطه و بخش تربیتی و پرورشی سعی کردیم تا در آموزش و پرورش شرایط مطلوب تحصیل را برای نسل آینده مهیا کنیم.

اسکندرزاده بیان کرد: در آذرماه در تمام مناطق و نواحی استان استارت برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور زده خواهد شد و امیدواریم در ماه‌های باقیمانده تا پایان سال بتوانیم دانش‌آموزان را بیشتر با فضای امتحانات نهایی و کنکور آشنا کنیم.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تغییر نگرش در جامعه به حوزه آموزش و پرورش بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور یک نگرش واقع‌بینانه همراه با کارآمدی است که قطعاً در سال تحصیلی جدید سعی بر این خواهد بود تا جایگاه و منزلت معلمان و نظام آموزشی و تربیتی اعتلا یابد.

کد خبر 5638625

منبع: mehrnews-5638625

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید