دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیش‌ از ۱۲۷ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل توزیع شد

بیش‌ از ۱۲۷ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل توزیع شد

کد خبر: 2660

زاهدان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جبران خسارت سیل بین دستگاه های مرتبط توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرکی گفت: میزان خسارت وارده در حوادث طبیعی سیستان و بلوچستان نظیر سیل، طوفان گرد و خاک، خشکسالی و کم آبی در نیمه نخست امسال بیش‌از هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده که برای جبران، بیش‌از ۱۲۷ میلیارد تومان بعد از تصویب در هیئت دولت به استان ابلاغ و در شورای برنامه ریزی استان بین دستگاه‌های آسیب دیده توزیع شد.

وی افزود: بیشترین خسارت مونسون در سیستان و بلوچستان به اداراتی نظیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال و جنوب سیستان و بلوچستان، جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها اختصاص دارد که پیگیر هستیم بقیه اعتبارات این بخش هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کند.

وی یادآور شد: در بارندگی مونسون امسال تعداد قابل توجهی از منازل مسکونی دچار خسارت شد که کار بازسازی آنها به زودی آغاز می‌شود.

شهرکی گفت: خسارت قابل توجهی نیز به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان وارد شد که به منظور جبران این خسارت‌ها علاوه‌بر بخشش جرایم دیرکرد پرداخت تسهیلات، به کشاورزان خسارت دیده تسهیلات ارزان قیمت با سود کم پرداخت می‌شود.

کد خبر 5638438

منبع: mehrnews-5638438

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید