شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت ارتقای زیرساخت های امدادرسانی در پایگاه های امداد و نجات

ضرورت ارتقای زیرساخت های امدادرسانی در پایگاه های امداد و نجات

کد خبر: 2644

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی مشکلات زیرساختی در پایگاه های جاده ای باید در اسرع وقت توسط مسئولان ذی ربط برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا طالبی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات زیرساختی پایگاه‌های بین شهری جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، با اشاره به بازدید استاندار از برخی از پایگاه‌های امدادی و مجموعه هلال احمر، اظهار کرد: پیرو این بازدیدها به دستور استاندار مقرر شد در راستای بررسی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات زیرساختی پایگاه‌های سطح استان نشستی با حضور مدیران کل دستگاه‌های متولی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با تشکیل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای یکی از نهادهای مسئول و دخیل در پاسخگویی به حادثه دیدگان در سطح استان است، بیان‌کرد: بازنگری، ارتقای کیفی و رضایت داوطلبان در پایگاه‌های امداد و نجات موجب افزایش کیفی و سرعت پاسخگویی به حوادث است.

طالبی ادامه داد: اگر خدمات ضروری به داوطلبان در پایگاه‌ها ارائه نداده و امور به درستی انجام نشود، یک لحظه کوتاهی ممکن است منجر به فوت یک انسان می‌شود.

وی گفت: با توجه به گستردگی و همچنین تنوع عملکرد باید سطح برخورداری یا محرومیت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان به عنوان یکی از ارکان اصلی مدیریت حوادث و سوانح بررسی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات زیرساختی در ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سطح استان، افزود: تمامی مشکلات زیرساختی در پایگاه‌های جاده‌ای باید در اسرع وقت توسط مسئولین ذی‌ربط برطرف شود.

کد خبر 5638431

منبع: mehrnews-5638431

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید