چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تغییر شیوه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی/ضرورت هوشیاری جامعه

تغییر شیوه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی/ضرورت هوشیاری جامعه

کد خبر: 2632

بیرجند- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز شیوه‌های دشمنان برای مقابله به موج خروشان انقلاب اسلامی عوض شده و هوشیاری همگان را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا هزاری سه شنبه شب در یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرستان فردوس با اشاره به دشمنی‌های استکبار علیه انقلاب، افزود: تا زمانی که بر مدار حق حرکت کنیم این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و در مسیر مقابله با قدرتمندان و زورگویان عالم این انقلاب به قدرت رسیده است.

وی تاکید کرد: امروز تقابل جدی جبهه حق و باطل در حال رقم خوردن است و فرصت‌های طلایی برای ما پدید آورده که باید مثل همیشه حداکثر استفاده را از این فرصت‌ها در دل تهدیدها ببریم.

هزاری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تهدیدات و توطئه‌های دشمنان وجود داشته است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس و جنگی نابرابر و سپس ترورهای کور و فتنه‌ها ایستادیم و این وعده الهی است که چنانچه در مسیر حق ثابت قدم باشیم نصرت الهی نصیب ما می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سایه تحریم به رشد و بالندگی رسیدیم، تاکید کرد: موشک‌های نقطه زن و سلاح‌های راهبردی ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده و انقلاب اسلامی پویاتر از گذشته رو به جلو حرکت می‌کند.

هزاری با بیان اینکه در پروژه به وجود آوردن ناآرامی‌های اخیر دشمنان دچار خطای محاسباتی شدند، گفت: بر ملأ شدن چهره بسیاری از وطن فروشان خائن داخلی که با سرمایه این ملت به نام ونانی رسیده بودند و شناخت دوست از دشمن از برکات این فتنه جدید بود که مثل همیشه با روشنگری‌های رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت ملت، دشمن ناکام ماند.

وی عنوان کرد: آنچه رهبری بر آن تاکید دارند امید به آینده روشن این انقلاب است که دشمن تلاش می‌کند روحیه یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کند و همه ما باید در جنگ روایت‌ها و فضای مجازی نقش ملی و اسلامی خویش را ایفا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: این فتنه دل‌های ملت ما را روشن کرد و مانند تمام تهدیدات دیگر، آن را به فرصتی طلایی علیه دشمنان قسم خورده این کشور تبدیل کردیم.

هزاری ادامه داد: قطعاً در مسیر روشن، آینده‌ای را که رهبری انقلاب ترسیم کننده آن هستند با قدرت و قوت و امید ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5638259

منبع: mehrnews-5638259

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید