یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تصمیم های مرکز با توجه به اقلیم و زیست بوم هر استان باشد

تصمیم های مرکز با توجه به اقلیم و زیست بوم هر استان باشد

کد خبر: 2629

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تصمیمات مرکز باید بر اساس اقلیم و زیست بوم هر استان باشد تا در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی سه شنبه شب در سی و هفتمین جلسه ساماندهی امور جوانان استان بیان داشت: مطالبه گری مردم خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و با توجه به ۲۰ سال خشکسالی باید از مردم استان به شکل ویژه حمایت شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در خراسان جنوبی داریم که در حوزه جوانان می‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم، افزود: اگر حسینیه‌های استان شناسنامه دار شوند با حمایت‌های که از آنها خواهد شد، برای انجام امور مربوط به حوزه جوانان می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: در روستاهای خراسان جنوبی فضاهای ورزشی مناسبی وجود دارد که بهتر است در زمان احداث این سالن‌های ورزشی در روستاها چند منظوره احداث شوند تا با مناسب سازی آنها، از این فضاهای ورزشی توسط جوانان استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تصمیمات مرکز باید بر اساس اقلیم و زیست بوم هر استان باشد تا در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 5638236

منبع: mehrnews-5638236

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید