جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کارفرمایان حامی اشتغال مددجویان حمایت می شوند/ ارائه بسته تشویقی

کارفرمایان حامی اشتغال مددجویان حمایت می شوند/ ارائه بسته تشویقی

کد خبر: 2618

یاسوج_ رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: کارفرمایان حامی اشتغال جامعه هدف امداد حمایت می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصیب حیدری افزود: کمیته امداد منطقه یک یاسوج به کار فرمایان و کارجویان تحت حمایت بسته‌های تشویقی ارائه می‌کند.

وی ابراز داشت: واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای اشتغال پایدار به مددجویان و فرزندان مددجوی مجرد اعم از دختر و پسر به کارفرمایان و کارجویان جامعه هدف کمیته امداد بسته‌های تشویقی پرداخت می‌کند.

حیدری تصریح کرد: هر کدام از مددجویان و فرزندان مجرد آنان که در ادارات، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و غیره از یک سال گذشته مشغول به کار شده‌اند، می‌توانند به واحد کاریابی مراجعه و حق الزحمه خود اظهاری به ازای هر نفر «دو میلیون تومان» را دریافت نمایند.

حیدری گفت: کارفرمایانی که مددجویان و فرزندان آنان را به کار گرفته‌اند و برای آنان از یکسال گذشته بیمه پرداخت کرده‌اند، این نهاد نسبت به پرداخت حق بیمه سهم کارفرما هر ماه یک میلیون و سیصد هزار تومان «بسته به داشتن ضریب محرومیت ۲۴ تا ۳۶ ماه)» اقدام می‌کند.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات به کارفرمایان «به ازای بکار گماری هر کارجو ۱۰۰ میلیون تومان وام ۴ درصد» خبر داد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: فرزندان مجرد مددجوی فارغ التحصیل و یا بازمانده از تحصیل، فرزندان ذکور دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت، افراد با داشتن بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و یا نیروهای مسلح از زمان اشتغال و یا پرداخت بیمه نزد کارفرما که بیش از یکسال نگذشته باشد، شامل این خدمات می‌شوند.

حیدری یادآور شد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد امام خمینی منطقه یک یاسوج واقع در اکبرآباد جاده نقاره خانه مراجعه کنند.

وی افزود: ضمناً کسانی که یک بار از یکی از بسته‌های تشویقی فوق استفاده نموده‌اند امکان بهره مندی مجدد از این بسته‌ها برای آنها وجود ندارد.

کد خبر 5638140

منبع: mehrnews-5638140

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید