شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در خراسان شمالی افتتاح شد

دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در خراسان شمالی افتتاح شد

کد خبر: 2613

بجنورد- معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی از افتتاح دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در شهرستان های بجنورد و شیروان خبر داد.

سرهنگ هادی حسن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از خلاءهای جدی استان در بحث پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی لزوم توجه جدی به موصوع ارائه مشاوره‌های ارزان و با رویکرد اسلامی است، جهت کمک به حل این مساله معاونت اجتماعی بسیج اقدام به ایجاد و راه اندازی دو مرکز مشاوره خانواده در شهرستان‌های بجنورد و شیروان کرده است.

معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی ادامه داد: هدف از ایجاد این مراکز ارائه خدمات مشاوره در کلیه زمینه‌های سلامت اجتماعی اعم از مشاوره‌های اعتیاد، تربیت فرزند، طلاق، ازدواج، مشاوره‌های تحصیلی، حقوقی و.. است.

وی افزود: اساتید و مشاوران مورد استفاده در این مراکز از اساتید برتر حوزه و دانشگاه هستند و آنچه در این مراکز هدف گزاری شده ارائه خدمات مشاوره با رویکرد اسلامی و ارزان به مردم دورترین نقاط روستایی و شهری است.

حسن دوست گفت: علاقه مندان جهت استفاده و بهره گیری از این خدمات می‌توانند با مراجعه به کلیه پایگاه‌های بسیج و دریافت نوبت به مراکز مذکور مراجعه کنند.

کد خبر 5638230

منبع: mehrnews-5638230

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید