شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است

فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است

کد خبر: 2569

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است، گفت: بسیج گره‌گشای مشکلات کشور در تنگناهای مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو اظهار داشت: وی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی دخت تنومندی است که در تمام دنیا از ثمرات آنها بهره مند می‌شوند، برای حفاظت از انقلاب اسلامی، بسیج توسط امام راحل ایجاد شده است.

وی افزود: امام راحل برای پاسداری از انقلاب اسلامی، بسیج را ایجاد کرد، مجموعه‌ای که جنس امام است.

وی گفت: افق دید امام راحل به بسیج نگاه نرم افزاری و سخت افزاری بود، مصون بودن انقلاب اسلامی را ترویج تفکر بسیج را در مراکز علمی کشور دانستند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: تفکر بسیجی باعث مقاومت ملت ایران در برابر دشمن شده است، عشق بسیجی برای خدمت کردن در عرصه‌ها مشهود است.

وی با اشاره به بسیج در همه عرصه‌های کشور که نیاز باشد نقش آفرینی می‌کند، افزود: آنچه که امروز نیاز است اینکه افسران جنگ نرم کشور در فریضه جهاد تبیین حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: در این فریضه نباید کوتاهی و سکوت کنیم، اگر سکوت کنیم جوانان ما مغلوب تهاجم فرهنگی دشمن می‌شود و نادانسته شعار زن، زندگی آزادی سر می‌دهد.

وی افزود: جوانان باید تفکر کنند، این شعار از کجا آمده و برای چه چنین شعاری را مطرح می‌کنند، این شعار توسط حزب کومله مطرح شده است، این حزب نه خدا را قبول دارد نه قیامت و نه معاد، این حزب منکر ارزش‌ها و باورهای ما است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: تمام ضد انقلاب با پشتوانه آمریکا و انگلیس و دلارهای عربستان این شعار را برای کشور ما مطرح می‌کنند، در حالی که این کشورها و حزب‌ها هیچ نگاه کرامتی برای زن قایل نیستند.

وی گفت: جوانانی هستند که چنان تاثیر و بازیچه این شعار ضد دینی قرار گرفته‌اند که آن را روی در و دیوار می‌نویسند.

کد خبر 5638084

منبع: mehrnews-5638084

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید