یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد

جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد

کد خبر: 2568

زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد بنابراین باید برای بیان دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه بسیج صنعت سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای معنوی انقلاب را هم تبیین کنیم، گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد و به دروغ برای مردم ما روایت کند، بنابراین باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی افزود: همه باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم و امروز کار به جایی رسیده است که عربستان که چیزی از جمهوریت نمی‌داند جمهوریت ما را زیر سوال می‌برد.

طهماسبی با بیان اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها کم کار کرده‌ایم، ادامه داد: امروزه همه در زمینه جهاد تبیین مسؤولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حوزه امید آفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم، گفت: دشمن خودش هم به این نتیجه رسیده است که با این کارها نمی‌تواند به انقلاب آسیبی برساند.

طهماسبی با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و هویت سازی است و می‌خواهد در بین مردم تردید و نا امیدی ایجاد کند، افزود: در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده ما است و ما نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم.

وی ادامه داد: در حوزه امید آفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم، ضمن اینکه دشمن می‌خواهد در بین مردم تردید و نا امیدی ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه حوزه صنعت و اشتغالزایی به عنوان بخش مهم و اساسی در توسعه جامعه عامل مهم در امیدآفرینی است، گفت: امروز تولید و اشتغال باید اولویت ما قرار گیرد و در این زمینه باید تلاش دو چندانی داشته باشیم.

طهماسبی با بیان اینکه کارگروه بسیج صنعت سپاه انصارالمهدی (عج) در طرح سه شنبه‌های صنعت کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است، ادامه داد: باید این اقدامات در راستای کمک به صنعت و تولید استان ادامه یابد.

کد خبر 5638083

منبع: mehrnews-5638083

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید