یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آشوب‌های دهه ۶۰ چند برابر اغتشاشات این روزها بود

آشوب‌های دهه ۶۰ چند برابر اغتشاشات این روزها بود

کد خبر: 2567

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی آشوب‌های دهه ۶۰ را چند برابر اغتشاشات اخیر توصیف کرد و گفت: نظام در آن بازه که تازه تشکیل شده بود دشمنان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی عصر سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی با اجتماع هزار نفری دانشجویان بسیجی رقم خورد، اظهار داشت: خائنان و وطن فروشان همواره در طول تاریخ وجود داشته اند و چهره واقعی خود را در طول قرن‌ها نشان دادند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به وجود وطن فروشی عده‌ای حتی در دوران دفاع مقدس، گفت: امام خمینی با هوشیاری ویژه نگذاشتند وطن فروشان به اهداف خود برسند.

وی افزود: دشمنان و خائنان همواره به دنبال تضعیف نظام و اسلام بوده اند و حتی برای رسیدن به هدف خود برای تحریم مردم گرا دادند.

فرجی آشوب‌های دهه ۶۰ را چند برابر اغتشاشات اخیر توصیف کرد و گفت: نظام در آن بازه که تازه تشکیل شده بود دشمنان را شکست داد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود برای مقابله با ایران دست به دامن تجزیه طلبان و منافقان شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم جنایات منافقان در دهه ۶۰ را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند، افزود: برخی از این جنایات از اقدامات داعش نیز وحشیانه تر بود.

فرجی در انتها گفت: دشمنان به دنبال تغییر معنی واژه‌ها در اذهان جوانان هستند و به همین جهت عده‌ای نمی‌دانند دیکتاتور واقعی چه کسانی هستند.

کد خبر 5638031

منبع: mehrnews-5638031

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید