جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دانش، نگرش و مهارت، سه حیطه مهم در تراز آموزشی است

دانش، نگرش و مهارت، سه حیطه مهم در تراز آموزشی است

کد خبر: 2562

نائین_معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش نائین گفت: دانش، نگرش و مهارت، سه حیطه‌ی مهم در تراز آموزشی است که مورد توجه اداره آموزش و پرورش نائین قرر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قنبری مقدم، عصر سه شنبه، در اردوی علمی پژوهشی راهیان پیشرفت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین برگزار شد، اظهار کرد: سه حیطه دانش، نگرش و مهارت در تراز آموزشی نهاد آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: عصر پیش رو عصر مهارت‌ها است، جرقه یک ایده، زمانی دارای مسیری فوق‌العاده هموار است که با جذب دانش همراه باشد، آینده با مهارت همراه است و هر چه دانش به مهارت تبدیل شود، برگ برنده بیشتری در دستان آینده سازان کشور است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش نائین به سه سطح یادگیری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما سه حیطه اولویت در آموزش و سه سطح یادگیری را دنبال می‌کنیم. سطح نخست، نمره ۲۰ گرفتن در مدرسه است. در سطح دوم، دانش آموزان با فکر خود، باعث ایرادگیری به مباحث درسی می‌شوند و در این میان ایده خلق می‌شود. دانش‌آموز در سطح سوم، خود تولید کننده علم است و در پیشرفت اتفاق می‌افتد.

گفتنی است از سری اردوهای علمی پژوهشی راهیان پیشرفت که به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان نائین برگزار می‌شود، امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین با حضور دانش آموزان دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه پسرانه شهید مصطفی چمران و دخترانه شهید شمس‌الدین حسینی برگزار شد.

کد خبر 5638005

منبع: mehrnews-5638005

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید