شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد

دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد

کد خبر: 2559

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد، گفت: از ظرفیت‌های و پتانسیل‌ها علمی استان استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی در دانشگاه ایلام با تاکید بر این نکته که همه خوبی‌ها در بسیج خلاصه شده است، اظهار کرد: بنده یک بسیجی ام و به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم.

وی در ادامه گفت: از ابتدای حضور در ایلام و در زمان تصدی بعنوان استاندار ایلام، استفاده از نیروی بومی اولویت نخست بنده بود و بعنوان استاندار تنها به استان آمدم و افتخار من همین است تلاش کردم که از ظرفیت‌های و پتانسیل‌های استان استفاده کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه‌ها می چرخد، عنوان کرد: هر رییس دانشگاهی در استان برای حضور در برنامه‌ها و همایش‌ها بنده را دعوت کرده بلافاصله پاسخ مثبت دادم و حضور یافتم چراکه بنده برای علم و دانش، دانشجویان و دانشگاهیان احترام خاصی قائل هستم.

استاندار ایلام تاکید کرد: به بسیج دانشجویی اعتقاد راسخ دارم چراکه پیروزی ما در دفاع مقدس مرهون تفکر بسیجیان بود.

بهرام نیا با اشاره به سخنان امام (ره) در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: امام (را) این اقدام را انقلاب دوم عنوان کردند.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیجیان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بسیجیان فرمودند «بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها است».

بهرام نیا در پایان به گوشه‌ای از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: استان ایلام از که نگین تورم در کشور بود پس از سال‌ها برای اولین بار چهار رتبه در تورم سقوط کرد، همچنین ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور، رتبه نخست ثبت اشتغال در سامانه رصد، رتبه نخست پرداخت تسهیلات ازدواج را به خود اختصاص داد.

کد خبر 5638006

منبع: mehrnews-5638006

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید