دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اجتماع یک هزار نفری دانشجویان بسیجی استان سمنان برگزار می‌شود

اجتماع یک هزار نفری دانشجویان بسیجی استان سمنان برگزار می‌شود

کد خبر: 2525

سمنان- مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان سمنان از برگزاری اجتماع یک هزارنفری دانشجویان استان خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور سخنگوی اصل ۹۰ مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین بخشیان بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستادی به مناسبت هفته بسیج به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اجتماع یک هزار نفری دانشجویان بسیجی به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مراسم به میزبانی تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان سه‌شنبه شب از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دکتر خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی سخنران این همایش خواهد بود، افزود: هدف از برگزاری این مراسم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بین جوانان بسیجی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه دوم آذرماه سالروز تأسیس بسیج دانشجویی به فرمان امام راحل است، ابراز داشت: با توجه به اینکه جوانان نسل امروز به اهمیت این امر کمتر واقف هستند لذا برگزاری این گونه همایش‌ها می‌تواند این قشر از جامعه را با اهداف بلند امام راحل بیشتر آشنا کند.

بخشیان با بیان اینکه انقلاب به تربیت نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی نیاز دارد، تصریح کرد: در واقع اصل وجود بسیج دانشجویی نیز در راستای رسیدن نیل به این هدف و افزایش همدلی و انسجام بین گروه‌های مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی مؤمن و معتقد در تراز جمهوری اسلامی باید در اولویت باشد، افزود: می‌کوشیم تا در این نشست‌ها جوانان را با مسائل روز کشور بیش از بیش آشنا کنیم تا نسبت به اوضاع و شرایط موجود آگاهی لازم را کسب کنند.

کد خبر 5637820

منبع: mehrnews-5637820

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید