جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » «رمز و راز تجارت» در کتابفروشی‌ها افشا شد

«رمز و راز تجارت» در کتابفروشی‌ها افشا شد

کد خبر: 2507

کتاب «رمز و راز تجارت» نوشته رضا مصطفوی توسط انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه‌ترین اثر رضا مصطفوی با عنوان «رمز و راز تجارت» از سوی انتشارات عهد مانا منتشر شده که به نوعی بازخوانی رمز و راز تجارت در میان احادیث است.

این‌کتاب، ترجمه کتاب «تجارت» از مجموعه حدیثی «فروع کافی» است که شامل سخنان اهل‌بیت (ع) می‌شود. این احادیث کاربردی‌اند و فهمشان، برای هرکسی که می‌خواهد کسب‌وکاری داشته باشد، لازم و ضروری عنوان شده است.

در این‌کتاب، مطالبی درباره‌ اینکه چگونه کم‌فروشی نکنیم، طرز رفتارمان با مردم، پرسنل، کارگر و… و حتی توصیه‌هایی برای آینده اقتصادی بهتر، همه و همه در قالب ۲۹۶ صفحه‌ای مطرح شده است.

در بخشی از این‌کتاب می‌خوانیم:

انسان جا افتاده و محترمی بود؛ البته اوضاع اقتصادی خیلی خوبی هم داشت. توی صحبت‌هایش درباره موفقیتی که به‌دست آورده، پرده از رازی برداشت که هیچ‌رقمه ذهنم به سمتش نمی‌رفت. صحبت از یک کتاب قدیمی بود؛ کتابی که باعث شده بود از همان جوانی دنبال کارهای به‌روز برود و البته آداب و شرایط اسلامی آن را هم رعایت کند. صحبت از کتاب اقتصاددان‌های معروف اروپایی و آمریکایی و… نبود. صحبت از کلمات گوهربار بزرگانی بود که راه‌وچاه این مسیر را می‌شناختند و برای اینکه پیروانشان به مسیر اشتباه نرود، خورشید بی‌بدیل این مسیر شده بودند.

کد خبر 5637702

منبع: mehrnews-5637702

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید