یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » محرومیت‌زدایی در اردبیل با جدیت ادامه دارد

محرومیت‌زدایی در اردبیل با جدیت ادامه دارد

کد خبر: 2500

اردبیل- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی با هدف کاهش و رفع محرومیت و با روحیه بسیجی و کار جهادی در سطح استان اردبیل با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور ظهر سه‌شنبه در رزمایش گروه‌های جهادی بسیج خلخال اظهار کرد: محرومیت‌زدایی با هدف کاهش و رفع محرومیت و با روحیه بسیجی و کار جهادی در سطح استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و درصدد برطرف کردن مشکلات و موانع موجود برای رسیدن به این هدف هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیج سازندگی اردبیل در هر شرایطی در نقاط مختلف حضور فعال داشته است، افزود: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۲۰ گروه جهادی عرصه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند که اعمال کار جهادی در تمامی دستگاه‌های اجرایی امری لازم و ضروری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه حمایت از مشاغل خرد خانگی، برگزاری نمایشگاه‌های هفتگی در شهرستان‌ها و روستاهاست تا کمکی در زمینه فروش محصولات تولیدی روستاییان داشته باشیم.

نوظهور ادامه داد: جهاد تبیین به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های گروه‌های جهادی نیازمند روشنگری است که در این زمینه برنامه‌های مختلفی همچون راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه بسیج در استان، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای کمک به محرومان و نیز خدمات‌رسانی به آنان دریغ شود و در این زمینه تاکنون اقدامات اساسی در استان در حال انجام است که امید داریم با همکاری‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

کد خبر 5637760

منبع: mehrnews-5637760

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید