دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » شناسایی ۵۰ ماده از قوانین و مقررات دارای ابهام در مدیریت شهری

شناسایی ۵۰ ماده از قوانین و مقررات دارای ابهام در مدیریت شهری

کد خبر: 2484

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از شناسایی ۵۰ ماده از قوانین و مقررات دارای ابهام، تزاحم و تعارض در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی الفت‌پور در خصوص کمیته مقررات‌زدایی گفت: پیرو دستور شهردار تهران، «ستاد ارتقای سلامت اداری» و ذیل آن کارگروه «کمیته مقررات‌زدایی» با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها و اداره کل حقوقی شهرداری تهران، به‌منظور رفع قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض شکل گرفت.

وی عنوان کرد: از هشت حوزه تخصصی شهرداری تهران درخواست کردیم قوانین دارای ابهام، تزاحم و تعارض شهرداری را اعلام کنند که تاکنون ۵۰ مورد از این موارد جهت بررسی اعلام شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی موارد اعلام شده در کمیته مقررات‌زدایی بررسی می‌شود، افزود: از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند. این پیشنهادات در کمیته بررسی شده و به بهترین پیشنهادات و راه‌حل‌ها جوایز نقدی از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

کارکنان شهرداری تهران می‌توانند از طریق بخش فراخوان سامانه نظام پیشنهادات و عموم شهروندان و خبرگان از طریق شبکه‌های مجازی «ایتا» به آدرس @nosazitahavol و ادمین کانال «بله» به آدرس @nosazitahavol پیشنهادات خود را ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹۶۰۱۶۷۱۵-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

منبع: mehrnews-5637737

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید