جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری از سوی اغتشاشگران

ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری از سوی اغتشاشگران

کد خبر: 2440

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متأسفانه تاکنون خسارات زیادی به اموال شهری وارد شده است.

حسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب دیدن اموال عمومی شهر تهران در جریان اغتشاشات اخیر گفت: متأسفانه تاکنون خسارات زیادی به اموال شهری وارد شده اما با توجه به اینکه این خسارات مداوم و در حال افزایش بوده، تاکنون جمع‌بندی از آخرین میزان خسارات صورت نگرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران همچنین از ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متأسفانه نیروهای ما نیز در جریان اغتشاشات اخیر آسیب دیده‌اند و از همین جهت با این عزیزان زحمت‌کش که هم خدمت‌رسانی می‌کنند و هم مورد بی‌احترامی و ضرب و شتم قرار می‌گیرند، ابراز همدردی داریم.

پیش از این نیز، قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داده و گفته بود: متأسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیده‌اند.

چندی پیش نیز خبرگزاری مهر طی گزارشی تحت عنوان «» به بررسی آسیب‌ها و خسارات ناشی از اغتشاشات به بیت‌المال و تجهیزات شهری پرداخته بود.

منبع: mehrnews-5636885

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید