جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » بررسی برنامه چهارم توسعه تهران در کمیسیون تلفیق

بررسی برنامه چهارم توسعه تهران در کمیسیون تلفیق

کد خبر: 2439

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای شهر به تصویب برسانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره برنامه چهارم توسعه که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است، گفت: ابعاد مختلف این برنامه هم اکنون در حال بررسی است به همین منظور کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران با حضور هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برخی از نکاتی که باید در تدوین این برنامه مد نظر قرار می‌گرفت را ارائه و اصلاحات مد نظر در پیوست‌ها را پیشنهاد داد. این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی نیز در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه چهارم توسعه زمان بندی تعیین تکلیف این برنامه را مشخص کردند که بر این اساس مقرر شد تا هفتم آذر کمیسیون‌های تخصصی نظرات خود را در مورد برنامه چهارم توسعه به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه و پس از آن کمیسیون برنامه نیز در بازه زمانی یک هفته‌ای به جمع بندی برنامه اقدام کند.

آخوندی با بیان اینکه این برنامه پس از جمع بندی در کمیسیون برنامه و بودجه باید مجدداً در کمیسیون تلفیق مطرح شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسانیم.

منبع: mehrnews-5636878

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید