دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » آمادگی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی

آمادگی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی

کد خبر: 2381

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران در پارک پردیسان گفت: اگر قرار باشد برف و باران ببارد هر کس وظیفه‌ای دارد و آن بخش که مربوط به وظایف ما به‌عنوان مسئولان خدمات‌دهی به مردم است، مشخص است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این جلسه، ارائه پیام آماده بودن است. در شهری که ۱۳ میلیون نفر جمعیت ثابت و متغیر وجود دارد و معابر مملو از خودرو است و تهران به مثابه جنگلی از آهن است، خدمات‌دهی کمی سخت است.

وی اظهار کرد: دوستان عزیز در حوزه شهرداری تهران مهیای خدمت به مردم هستند و حوزه‌های مختلف شهرداری آماده خدمت‌رسانی در کنار سایر نیروهایی که ما را یاری می‌کنند، هستند.

نظری اذعان کرد: پنج سایت اصلی پشتیبان تدارک دیده شده و مناطق ۲۲ گانه را پشتیبانی می‌کنند و به‌دلیل شبکه‌ای بودن خدمات در نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری تهران، سایت‌های فرعی مستقرند و در حدود ۱۴۴ سایت فرعی در شهر تهران تدارک دیده شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به استقرار مخازن شن و نمک و کیسه‌های شن اظهار کرد: در کنار ۱۳ هزار نیروی خدمات شهری و پنج هزار پلیس راهور در کنار سایر ارگان‌ها، مجموعاً ۴۰ هزار نیرو در خدمت مردم در روزهای برفی خواهند بود.

وی بیان کرد: در بوستان‌ها نیز باید آمادگی داشته باشیم و در همین راستا ۱۶ هزار نیروی کارگری با تجهیزات خاص خود ارائه خدمت می‌کنند.

نظری با اشاره به وجود همدلی میان نهادهای خدمتگزار گفت: از مردم عزیز شهر تهران تقاضا داریم که در روزهای برفی با ملاحظات بیشتری در سطح شهر حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به خسارت به اموال عمومی و آشفتگی در شهر در جریان اغتشاشات اظهار کرد: نرده ها شبانه جوش داده می‌شد و خسارت‌ها در اسرع وقت جایگزین می‌شد تا مردم با صحنه خوبی از شهر مواجه شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: این سختی را به جان می‌خریم و از خداوند می‌خواهیم بحران خشکسالی و بی‌آبی عبور کنیم.

منبع: mehrnews-5635886

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید