یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ترورهای اخیر نشان از آخرین نفس های ناپاک دشمنان است

ترورهای اخیر نشان از آخرین نفس های ناپاک دشمنان است

کد خبر: 2302

اردبیل- امام جمعه موقت شهر اردبیل گفت: ترورهای اخیر نشان از واپسین نفس های دشمنان است که خود را به آب و آتش می زنند تا ملت ایران را ضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل، اظهار کرد: بزرگترین آرزوی اهل معرفت این است که به معرفت واقعی دست یابند و باید تلاش کنیم که ۱۱ ماه بعد از ماه رمضان خودمان را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه معرفت باعث قرب و حرکت است، خاطرنشان کرد: در ماه رمضان انسان امید به معرفت پیدا کرده است معرفتی که هدف خلقت است و خداوند برای آن ما را خلق کرده است «جن و انس برای معرفت خلق شده‌اند.

امام جمعه موقت اردبیل بیان کرد: هر چیز که خداوند خلق کرده است برای این است که خدا را بشناسیم در عالم هدف این است که ما معرفت پیدا کنیم و حجاب‌ها کنار برود و طهارتی که در ماه رمضان به دست آوردیم از دست ندهیم، گناه نکنیم تا حجاب ایجاد نشود.

عابدیان با تاکید بر اینکه اشخاصی که مسئولیت قبول کرده‌اند باید برای آن مسئولیت‌ها وقت زیادی صرف کنند، افزود: مسئولان باید به مسئولیت‌هایی که قبول کرده‌اند وقت کافی اختصاص دهند و این طور نباشد که تنها اسم آن مسئولیت‌ها را داشته باشند و وقت کافی برای آن نگذارند.

وی با اشاره به اینکه نباید افراد چندین مسئولیت را همزمان قبول کنند، تصریح کرد: متخصص‌ترین و کارآمدترین افراد هم در صورت تعدد مشاغل به دلیل نبود وقت کافی نمی‌توانند موفق نمی‌شوند.

امام جمعه موقت اردبیل افزود: از رئیس جمهور درخواست داریم مسئولیت‌های متعدد به یک نفر داده نشود و اگر چنین افرادی نیز وجود دارند که مسئولیت‌های متعددی دارند افراد دیگری به جای او انتخاب کنند.

عابدیان استفاده از ظرفیت‌های استان را عامل پیشرفت استان دانست و گفت: هر چند برخی پیشرفت‌ها در استان دیده می‌شود اما قابلیت‌های زیادی نیز وجود دارد که در گرو بودجه و ردیف نیست و می‌توان با به خرج دادن ابتکار و بهره گیر از ظرفیت‌های موجود شاهد رشد استان شد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و آب و هوای خوش استان در مجامع بین المللی ثبت شود تا شهرمان چهره بین المللی پیدا کند، ادامه داد: رسیدگی به فرهنگ شهر را از ضروریات است و از مسئولان درخواست داریم تا از همفکری نخبگان فرهنگی حوزه و دانشگاه در توسعه شهر غافل نشوند.

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه ترورهای اخیر نشان از آخرین نفس‌های ناپاک دشمنان است، اظهار کرد: ترورهای اخیر نشان از واپسین نفس‌های دشمنان است که خود را به آب و آتش می‌زنند تا ملت ایران را خوار و خفیف کنند.

منبع: mehrnews-5634761

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید