یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » آمادگی نساجی هلال جهت تولید ۲ میلیون چادر و ۸ میلیون پتو

آمادگی نساجی هلال جهت تولید ۲ میلیون چادر و ۸ میلیون پتو

کد خبر: 2203

شرکت صنایع نساجی هلال ایران آماده اجرای طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو جهت تأمین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا امیریان اعلام کرد: در راستای تاکید ریاست جمعیت هلال‌احمر جهت تأمین پایدار اقلام زیستی و امدادی مانند چادر و پتو، شرکت نساجی هلال ایران طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو را به کولیوند ریاست جمعیت ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران افزود: بر اساس این طرح، در صورت تأمین نقدینگی این شرکت می‌تواند طی یک برنامه سه‌ساله با تولید روزانه حدود دو هزار تخته چادر و بیست هزار تخته پتو نسبت به تولید این اقلام اقدام کند.

امیریان با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی این شرکت جهت تولید اقلام امدادی، اقدامات اخیر این شرکت را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، حرکت به سمت تولید با رویکرد دانش‌بنیان و افزایش اشتغال دانست که در این خصوص اقدامات مثبتی انجام شده و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مسئولان، شاهد عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه‌شده، رونق تولید و افزایش بیش از پیش اشتغال در این شرکت باشیم.

لازم به ذکر است که شرکت نساجی هلال ایران یکی از زیرمحموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید انواع چادر امدادی، مسافرتی و کمپینگ، پتو، انواع البسه و اقلام زیستی فعالیت می‌کند.

منبع: mehrnews-5633308

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید