شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » شورای شهر پیگیر ماجرای واگذاری خانه‌های شهرداری

شورای شهر پیگیر ماجرای واگذاری خانه‌های شهرداری

کد خبر: 2169

عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفته است بیش از ۲۰ ملک بوده و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در رابطه با گزارش حسابرسی منطقه ۵ تهران گفت: انتظار ما این بود تا شهرداری تهران پروژه مونوریل این منطقه را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: مجتمع خدماتی آبنوس از سال ۸۷ تعیین تکلیف نشده است و پروژه خدماتی اکباتان نیز مربوط به سال ۸۴ است و بخش‌های گسترده آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.

مظفر با اشاره به هایپر مارکت پارس گفت: این پروژه دارای نقصانی است و علاوه بر آن پروژه مشارکتی پونک، بازارچه میدان بسیج اکباتان، پروژه مجتمع سینمایی سمرقند، پروژه مشارکتی مخابرات هنوز تعیین و تکلیف نشدند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف املاک در ید اشخاص گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفتند بیش از ۲۰ مورد است و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند و باید سریعاً تخلیه شود.

در ادامه احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران با بیان اینکه حسابرسی متعلق به سال‌های ۹۶ و ۹۹ است گفت: بسیاری از مغایرت‌های حسابرسی درحال اصلاح هستند یا اصلاح شدند.

وی ادامه داد: تلاش ما این‌است هیچ جا به جایی حسابی صورت نگیرد و برای املاکی که در اختیار افراد قرار داشته است ۳ حکم تخلیه گرفته ایم.

شریفی با بیان اینکه ما همکاری خوبی با حسابرس داریم، اظهار کرد: برای حسابرسی سال‌های پیش رو نیز در خدمت حسابرس خواهیم بود و شفافیت در حسابرسی را مورد توجه قرار داده ایم.

شهردار منطقه ۵ تهران با بیان اینکه پروژه‌های مشارکتی مونوریل صادقیه، آبنوس و تیراژه و دیگر پروژه‌ها از مسائل جدی مورد توجه ماست، خاطرنشان کرد: ما موضوعات را پروژه به پروژه بررسی می‌کنیم و امیدواریم به نتیجه برسیم. همانطور که اعلام کردیم شفاف سازی و رعایت استانداردهای مالی را در دستور کار قرار داده ایم.

در ادامه بندهای تکلیفی گزارش حسابرسی منطقه ۵ از سال‌های ۹۶ تا ۹۹ با ۲۰ رأی موافق تصویب شد.

منبع: mehrnews-5632690

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید