یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ۳۰۰ ماموریت امدادونجات طی۳روز/ امدادگران ۲۴۴ نفر را نجات دادند

۳۰۰ ماموریت امدادونجات طی۳روز/ امدادگران ۲۴۴ نفر را نجات دادند

کد خبر: 2015

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام۳۰۰ ماموریت امدادو نجات طی ۳ روز در کشور گفت: امدادگران ۲۴۴ نفر را در این مدت نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در مدت یادشده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در سراسر کشور ۳۲۲ مورد مأموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متأثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال‌احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴۹۲ نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۴۴ نفر نجات پیدا کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران، ۱۴۸ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۸۵ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مرادی‌پور افزود: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۵۰ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات‌رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار و آسیب‌دیده در حوادث رانندگی انجام شده است که در این عملیات ۴۸ مصدوم در سوانح ترافیکی، نجات یافتند.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

منبع: mehrnews-5630172

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید