دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » زمینه‌های مناسبی برای شکوفایی کشور فراهم شده است

مخبر: 

زمینه‌های مناسبی برای شکوفایی کشور فراهم شده است

کد خبر: 1950

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گرفتاری ها و مشکلات سنگین روزمره دولت در حال برطرف شدن است، گفت: گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده و زمینه‌های مناسبی برای رشد و شکوفایی کشور فراهم شده است.

رخدادشهر: محمد مخبر ظهر روز شنبه در مراسم افتتاح دبستان (برکت) دانشمند شهید محسن فخری زاده افزود: امیدواریم به زودی شاهد تجلی آثار آن در بخش‌های مختلف باشیم.

وی با قدردانی از زحمات و خدمات مرحوم والی و همه کسانی که برای حل مسائل و محرومیت زدایی منطقه بشاگرد خدمت کرده‌اند، اظهار داشت: منطقه بشاگرد منطقه ای محروم، ‌وفادار، دلسوز و ولایت مدار است؛ زمانی هر گاه اسم بشاگرد شنیده می شد، محرومیت، کمبود و مشکلات به ذهن خطور می‌کرد که امیدوارم این مقطع گام دوم برای حل مشکلات این منطقه باشد و بتوانیم مشکلات و سختی‌های مردم بشاگرد را مرتفع کنیم.

بشاگرد تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد

وی با تأکید بر اینکه منطقه بشاگرد هنوز تا رسیدن به نقطه‌ای که حق مردم است فاصله زیادی دارد، گفت: تا قبل از انقلاب کمتر کسی بود که نام این منطقه را شنیده باشد که با تلاش مرحوم والی و دیگر خدمتگزاران این منطقه معرفی شد و در مسئولین کشور نسبت به بشاگرد حساسیت ایجاد شد.

کابینه آینده نظام از میان فرزندان این کشور و به ویژه از مناطق محروم شکل خواهد گرفت از این رو باید قدر دانش آموزان را بدانیممخبر در ادامه خطاب به دانش آموزان و والدین آنها در شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز بخش زیادی از مسئولین کشور از مناطق محروم بوده‌اند از امام خمینی (ره) که از اطراف خمین بودند تا رهبر معظم انقلاب، روسای جمهور ادوار مختلف، وزرا، روسای مجلس و فرماندهان سپاه از اهالی مناطق محروم  کشور بوده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: کابینه آینده نظام از میان فرزندان این کشور و به ویژه از مناطق محروم شکل خواهد گرفت از این رو باید قدر دانش آموزان را بدانیم و خودشان نیز باید حداکثر تلاش و کوشش خود را به کار گیرند تا بتوانند استعدادهایشان را شکوفا کنند.

نقش دانش آموزان در مقاطع مختلف برجسته است

مخبر با بیان اینکه کشور از طریق نیروی انسانی ساخته می‌شود و کارخانه‌ها و منابع صرفا عامل توسعه نیستند، اظهار داشت: نقش دانش آموزان در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع، بسیار بارز و برجسته بوده و هیچ قشری از سایر طبقات تا این حد در مسائل انقلاب و جنگ حضور فعال نداشته‌اند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز گذشته که در سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی روز دانش آموز بخش زیادی از جمعیت حاضر را دانش آموزان تشکیل داده بودند.

معاون اول رییس جمهور دانش آموزان را افرادی خلاق، خوش فکر و با طینت پاک توصیف کرد و افزود: معنویت در دانش‌آموزان به خوبی منعکس می شود و باید قدر آنها را بدانیم و اگر به نیازی که آنها برای رشد و شکوفایی دارند توجه نکنیم در حقیقت به خودمان، انقلاب و کشور ظلم کرده‌ایم.

شهرستان بشاگرد محصور بینِ استان‌های هرمزگان و کرمان و سیستان و بلوچستان، با مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع و در فاصله ۲۶۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شامل ۲ شهر ( گوهران و سردشت) و سه بخش (مرکزی- گوهران –گافر و پارمون) است.

ایرنا نوشت، بازدید از گمرک و بندر شهید رجایی و نحوه ترخیص کالاهای اساسی از این بندرگاه مهم، حضور در شورای اداری استان، افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه‌های اسکله هفت و هشت و کلنگ زنی پتروشیمی لورج بندر پارسیان دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/

 
 
  
  

کلید واژه ها:
توسعه, محمد مخبر
دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید