پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری، از نقاط تهدید شهر اصفهان/ فرودگاه بدر تغییر نمی‌کند

قاسم‌زاده:

مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری، از نقاط تهدید شهر اصفهان/ فرودگاه بدر تغییر نمی‌کند

کد خبر: 1863

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از نقاط تهدید شهر اصفهان مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری است، گفت: شکایات مختلف ساکنان این شهرک در زمینه نداشتن احساس امنیت، خدمات و سایر موارد از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری اصفهان اعلام می‌شود، اما در واقع امکان انتقال خدمات به مجتمع مسکونی کشوری وجود ندارد.

رخدادشهر:  علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در دیدار با «اسدالله کریمی» معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سازمان پدافند غیرعامل، اظهار کرد: به‌تازگی طرحی برای پایگاه بدر پیش‌بینی شده بود که اصفهان را در معرض آسیب جدی قرار می‌داد؛ بر اساس این طرح فرودگاه بدر به مجتمع مسکونی تبدیل می‌شد که با درایت‌های سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، مقرر شد فرودگاه بدر همچنان به عنوان ذخیره برای شرایط اضطرار باقی بماند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط تهدید شهر اصفهان مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری است، تصریح کرد: آنهایی که ساختند و فروختند، منافع کسب می‌کنند و در مواردی حتی از اصفهان می‌روند و آنچه می‌ماند دغدغه و نگرانی‌های شهرداری برای ساکنان این شهرک به لحاظ برخوردار نبودن از امکانات است.

اهدای لوح تقدیر به شهردار اصفهان


شهردار اصفهان ادامه داد: شکایات مختلف ساکنان این شهرک در زمینه نداشتن احساس امنیت و خدمات و سایر موارد از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری اصفهان اعلام می‌شود، اما در واقع امکان انتقال خدمات به مجتمع مسکونی کشوری وجود ندارد.

ایمنا نوشت، وی گفت: مجتمع‌های مسکونی که در این شهرک ساخته شده است، شرایط غیراستانداردی دارد، به طوری که خودروهای آتش‌نشان امکان قرار گرفتن در مجاورت آن‌ها و اطفای حریق در زمان وقوع حوادث آتش‌سوزی را ندارد.

 در پایان این دیدار، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور، به دلیل انتخاب شهرداری اصفهان به عنوان یکی از پنج شهرداری برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل، لوح تقدیری به شهردار اصفهان اهدا کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید