دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » محیط زیست » استقبال سلاجقه از همکاری اتاق بازرگانی ایران برای حفظ محیط‌زیست

استقبال سلاجقه از همکاری اتاق بازرگانی ایران برای حفظ محیط‌زیست

کد خبر: 1849

  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان و اتاق بازرگانی ایران ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری دارند که باید از آنها برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور بهره گیریم.

رخدادشهر: علی سلاجقه در دیدار با تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که در محل سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد، افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پارلمان بخش خصوصی است و همیشه در کنار دولت‌ها بوده و دستاوردهای خوبی هم داشته است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به این نهاد، گفت: اینکه شما در کنار کسب و کار خود، به مباحث محیط زیستی هم عنایت دارید، بسیار مطلوب است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار تشکیل کمیته‌ای مشترک بین این سازمان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با هدف ارتقای وضعیت محیط زیست کشور شد.

سلاجقه با تایید پیشنهاد معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست برای همکاری اتاق ایران در فرآیند انتخاب جشنواره صنعت سبز، گفت: صندوق ملی محیط زیست ظرفیت‌های بسیار خوبی برای کمک به واحدهای آلاینده برای رفع آلایندگی خود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس تغییرات اقلیمی (کاپ ۲۷) در کشور مصر، تصریح کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های دیپلماسی در حوزه محیط زیست برای ما بسیار مهم است و باید با دست پر در اجلاس کاپ ۲۷ شرکت کنیم.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهوری با استقبال از پیشنهاد یکی از اعضای اتاق ایران مبنی بر فراهم کردن زمینه لازم برای حضور نمایندگان این اتاق در اجلاس کاپ ۲۷، تاکید کرد: آغوش سازمان حفاظت محیط زیست همیشه به روی بخش خصوصی باز است و ما حتما از حضور نمایندگانی از اتاق ایران در اجلاس کاپ ۲۷ در راستای پیشبرد سیاست‌های محیط زیستی کشور استقبال می‌کنیم.

در این دیدار، اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نظرات خود را درباره مباحث زیست محیطی و زمینه‌های مشترک همکاری بین این اتاق و سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کردند.

انتهای پیام/

دسته بندی: محیط زیست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید