جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » بازدید از بناهای تاریخی اصفهان هفتم و هشتم مهر رایگان است

بازدید از بناهای تاریخی اصفهان هفتم و هشتم مهر رایگان است

کد خبر: 1632

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان اعلام کرد: بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان روزهای هفتم و هشتم مهر به مناسبت هفته گردشگری، رایگان است.

رخدادشهر: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان روز پنجشنبه اعلام کرد: امکان بازدید گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی از کلیه بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تحت اختیار این اداره کل در روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مهر جاری به صورت رایگان فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، گردشگری و صنعت هتلداری عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش می یابد و به مدت پنج روز برپاست.

۲۰ برنامه فرهنگی هم‌زمان با پاسداشت هفته گردشگری در استان اصفهان برگزار می شود که از جمله آنها می توان به افتتاح ۱۱ طرح گردشگری، برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و صنعت هتلداری، برگزاری کلاس آموزشی گردشگری ویژه نوجوانان، اجرای آئین سنتی قالیشویان در مشهد اردهال که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است و نشست مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فلات مرکزی ایران در قالب مثلث طلائی گردشگری منطقه مرکزی ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید