دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » در مراسم خاکسپاری مهسا امینی تعدادی زخمی سرپایی داشتیم

  نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی:

در مراسم خاکسپاری مهسا امینی تعدادی زخمی سرپایی داشتیم

کد خبر: 1537

  نماینده مردم سقز گفت: ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تأخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند، باعث نگرانی مردم شد. بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

رخدادشهر: بهزاد رحیمی درباره آخرین وضعیت شهر سقز که گفته می‌شود در مراسم خاکسپاری مهسا امینی حواشی در آن ایجاد شده و برخی بازداشت شده‌اند، گفت: متاسفانه بعد از بحثی که برای مهسا امینی پیش آمد مردم از وضعیت نگران بودند و روز گذشته در مراسم خاکسپاری با توجه به حجم گسترده حاضران به دلیل همدردی با خانواده او مقداری ناآرامی به وجود آمد.

وی تاکید کرد: در این راستا ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد. بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

رحیمی بیان کرد: در این رابطه هم عده‌ای فرصت‌طلب شرایطی را پیش آوردند تا اذهان را از پیگیری به حق این مساله منصرف کنند، شرایط آرام است و مشکل خاصی نیست و مراسم ترحیم این عزیز درحال برگزاری است و شهر آرامش نسبی خوبی دارد.

رحیمی که برای شرکت در مراسم ترحیم  مهسا (ژینا ) امینی که از سوی خانواده‌اش برگزار شد، به آنجا رفته بود درباره اتفاقات روز گذشته سقز هم به ایلنا گفت: همین الان که با شما گفت‌وگو می‌کنم در مراسم ترحیم این خانم جوان هستم. در مراسم خاکسپاری هیچ کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است. 

ایلنا نوشت، نماینده مردم سقز در مجلس عنوان کرد: از همان ساعات اولیه که این اتفاق برای مرحومه مهسا امینی رخ داد پیگیر این موضوع با وزارت کشور و نیروی انتظامی بوده‌ایم و هم اکنون نیز خواستار روشن شدن هرچه بیشتر ابعاد قضیه هستیم و اگر افرادی خاطی در این زمینه قصوری انجام داده باید مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی به عمل آید.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته به همراه مقامات استانی و شهرستانی به استقبال پیکر مرحومه مهسا امینی رفتیم و بعد از مراسم خاکسپاری هم در منزل و هم در مسجد حضور یافتیم و از خانواده این عزیز از دست رفته دلجویی کردیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید