دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » تسهیل روند بازگشت زائران اربعین ضروری است

تسهیل روند بازگشت زائران اربعین ضروری است

کد خبر: 1503

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: وظیفه ما این است برای تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با تمام توان تلاش کنیم.

رخدادشهر: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان بیان کرد: یاری خداوند و همت همه مسئولان و تلاشگرانی که نقش و جایگاه خود را در برگزاری مراسم اربعین حسینی درک کرده‌اند باعث شد؛ تا برگزاری این آیین عظیم تاکنون مدیریت شود. البته مشکلاتی هم وجود داشت اما نحوه عملکرد مسئولان در مدیریت مشکلات به وجود آمده و ارائه راهکارها، قابل تأمل است.

او ادامه داد: کسانی که در تسهیل سفر زوار اربعین حسینی مسئولیتی دارند بایستی وظایف خود را فرای مسئولیت اداری تصور کنند؛ و با همت و تدبر هر آنچه در توان دارند را برای تسهیل فرایند این سفر عظیم به کار گیرند. فراموش نکنیم که برنده اصلی کسی است که فارغ از وظیفه و مسئولیتی که دارد برای تسهیل سفر زوار تلاش می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: طبق آمار ۳۰ درصد از زائران ما به کشور بازگشته اند و ۷۰ درصد دیگر در کشور عراق هستند؛ وظیفه ما این است برای تسهیل در بازگشت زوار با تمام توان تلاش کنیم. از این رو بایستی برای تکمیل ناوگان حمل و نقل تعلل نشود و با همکاری دستگاه های اجرایی که تاکنون همراه ما بوده‌اند؛ شرایط بازگشت زوار فراهم گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،جان‌نثاری تاکید کرد: نزدیکترین مکان های عمومی در جوار ترمینال ها از جمله مساجد، حسینیه ها و … بایستی برای اسکان موقت و پذیرایی از زائران آماده خدمت رسانی باشند تا زائرانی که از اصفهان به شهرها و استان های خود باز می گردند دچار مشکل نشوند.
او با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل کشور در شرایط کرونایی دچار رکود شدید شده است، گفت: بررسی مشکلات رانندگان باید در دستورکار جدی دولت قرار بگیرد. این رکود تنها به استان اصفهان اختصاص ندارد و کشور را درگیر کرده است؛ اما درصدد هستیم تا با برگزاری جلسات منظم و کاربردی و ارائه راهکارهای کارشناسی شده در حل مشکلات ناوگان حمل و نقل کشور پیشگام باشیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید