دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » متروی اصفهان روز اربعین فعال است

متروی اصفهان روز اربعین فعال است

کد خبر: 1479

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: به‌منظور خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در آئین پیاده‌روی اربعین حسینی روز شنبه بیست‌وششم شهریور این شرکت آماده سرویس‌دهی است.

رخدادشهر: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی  به زائران پیاده‌روی نمادین اربعین در روز شنبه بیست‌وششم شهریورماه همزمان با اربعین حسینی متروی اصفهان  آماده خدمت‌رسانی است. 

شهروندانی که در راهپیمایی اربعین اصفهان شرکت می‌کنند می‌توانند از تمام ایستگاه‌های خط یک متروی شهر اصفهان، روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ از ساعت ۹ تا ۱۵ استفاده کنند.

شرکت متروی منطقه اصفهان طبق روال روزهای گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان است و ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارد، به‌ویژه ایستگاه‌های مفتح، تختی، امام حسین (ع) و میدان آزادی آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز است.

خط یک متروی اصفهان روز جمعه _بیست‌وپنجم شهریورماه_ طبق روال روزهای جمعه و روز اربعین به‌طور ویژه در تمام ایستگاه‌ها خدمات‌رسانی خواهد کرد.

کلید واژه ها:
مترو اصفهان, اربعین
دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید