شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » وضعیت مسکن به دردی مزمن در کشور تبدیل شده است/ناتوانی دولت در ساخت 4 میلیون مسکن

عضو کمیسیون انرژی مجلس :

وضعیت مسکن به دردی مزمن در کشور تبدیل شده است/ناتوانی دولت در ساخت 4 میلیون مسکن

کد خبر: 1473

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال، گفت: اگرچه این شعار ایده‌ال است اما شواهد ماجرا نشان می‌دهد دولت در تحقق این شعار تاکنون ناتوان بوده است.

رخدادشهر: مجید ناصری نژاد با اشاره به کمبود مسکن در کشور، گفت: مسئله مسکن به دردی مزمن در کشور تبدیل شده است و اگرچه هدف تامین آسان خانه برای مردم بوده اما با این وجود سال به سال در این زمینه با مشکلات بیشتری رو به رو شدیم چراکه مسکن کمتر و در  عین حال گران‌تر شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ساخت 4 میلیون مسکن طی 4 سال، افزود: اگرچه این شعار ایده‌ال است اما شواهد ماجرا نشان می‌دهد دولت در تحقق این شعار تاکنون ناتوان بوده است و هنوز معلوم نیست می‌خواهد از کجا برای این مهم تامین اعتبار کند ضمن آنکه زمین نیز برای ساخت این تعداد مسکن در سراسر کشور کم است.

خانه ملت نوشت، وی با دلایل کمبود مسکن در کشور اشاره کرد و ادامه داد: تمرکز مشاغل در کلان شهرها سبب مهاجرت مردم از روستاها به شهرها شده است و این مسئله سبب شده روستاها خالی و در شهرها با ازدحام جمعیت و کمبود مسکن رو به رو شویم بنابراین باید به مسئله سرمایه‌گذاری در مناطق محروم به منظور ایجاد شغل توجه کرد و روش مدیریت را تغییر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی مانع از مهاجرت آن‌ها به شهرها خواهد شد و  تامین مسکن را نیز تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید