یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » تعیین محدودیت عبور و مرور برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر

تعیین محدودیت عبور و مرور برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر

کد خبر: 1456

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان از تعیین محدودیت‌های عبور و مرور در سطح شهر برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

رخدادشهر: سید علی عبداللهی گفت: با بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه و تبدیل آنها از حالت آنلاین به صورت حضوری، ستاد مهر 1401 از همه ظرفیت خود جهت کاهش ترافیک و برقراری آرامش در شهر استفاده می‌کند. 

او افزود: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان طی ارتباط با اتحادیه کامیون‌داران و خاکبرداران به خودروهای سنگین از جمله میکسرها اعلام کرده است که ساعات تردد در شهر را تغییر دهند.

عبدالهی خبر داد: بر این اساس خودروهای سنگین از تاریخ 25 شهریور لغایت 15 مهرماه تنها در ساعات 9 تا 12 و 14 و 17 مجاز به تردد هستند.

او با اعلام اینکه هماهنگی‌های لازم با اتحادیه حمل بتن آماده جهت تغییر ساعات تردد نیز صورت گرفته است، گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک در زمان آغاز و پایان فعالیت مدارس در بازه زمانی ذکر شده انجام شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، او افزود: ناوگان باری و کمپرسی از ساعات 6 صبح الی 23 هیچ گونه فعالیتی در سطح شهر نخواهند داشت و تنها در ساعات 23 الی 6 صبح اجازه فعالیت دارند.

عبداللهی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان در بازه زمانی ستاد مهر افزایش خواهند یافت، بیان کرد: اگر بازرسین سازمان، رانندگان حمل بار را به صورت غیرقانونی در ساعات اعلام شده در سطح شهر رویت کنند شماره پلاک خودرو آنها به پلیس راهور اعلام شده و در صورت لزوم به پارکینگ منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید