شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » هیچ عذری برای عدم ارتباط مدیران با مردم پذیرفته نیست

فرماندار اصفهان:

هیچ عذری برای عدم ارتباط مدیران با مردم پذیرفته نیست

کد خبر: 1429

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه لازم است ارتباط مدیران با مردم به‌صورت مستمر باشد، گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره مدیران با مردم پذیرفتنی نیست.

رخدادشهر: محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه‌ با مدیران دستگاه‌های اجرایی بهارستان اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که دولت انقلابی با در نظر گرفتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با هدف اجرای عدالت و در راستای خدمت بی منت به مردم تلاش می‌کند و این موضوع از دستاوردهای بزرگ این دولت است.

وی با تأکید بر اینکه لازم است ارتباط مدیران با مردم به‌صورت مستمر باشد، افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره مدیران با مردم پذیرفتنی نیست.

احمدی با بیان اینکه دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردمی بودن است و در این راستا تلاش دارد بدون واسطه مشکلات مردم را مشاهده، بررسی و در راستای رفع آن‌ها گام بردارد.

فرماندار اصفهان یادآور شد: تاکنون با حضور مدیران شهرستان و استان جلسات و بازدیدهای متعددی در شهر بهارستان انجام شده که مهم‌ترین این اقدامات برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان ویژه شهر بهارستان با حضور استانداربوده و در نتیجه آن، مصوباتی به تصویب رسیده که با اجرای کامل آن‌ها شاهد اتفاقات خوبی در بهارستان خواهیم بود.

وی یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر استاندار به شهر بهارستان را به‌سازی و روکش آسفالت بزرگراه خلیج فارس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: پیمانکار پروژه مشخص شده و در آینده‌ای نزدیک اجرای این کار آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی همچنین ساماندهی محور قلعه‌شور را از دیگر مصوبات سفر استاندار برشمرد و گفت: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید، با همکاری شرکت عمران ۲ واحد آموزشی به بهره‌برداری خواهد رسید و کلنگ احداث ۲ مرکز جامع بهداشتی در شهر بهارستان به زمین زده خواهد شد.

فرماندار اصفهان در پایان با تعیین مهلت دوهفته‌ای برای تعیین تکلیف مدیریت مجموعه‌های ورزشی بهارستان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، بیان داشت: درخواستم از مدیران این است که با جدیت پیگیر اجرای کامل مصوبات سفر استاندار باشند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید