شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » رعایت تقوا در قوه قضائیه ضروری است

رئیس قوه قضائیه:

رعایت تقوا در قوه قضائیه ضروری است

کد خبر: 1146

رئیس قوه قضائیه گفت: رعایت تقوا در قوه قضائیه و از جانب مسوولان و کارکنان قضایی مقوله‌ای ضروری و حیاتی است.

رخدادشهر: به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در پیامی روز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را گرامی داشت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

نقش قوه قضائیه در تحقق عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی بی‌بدیل است؛ با عنایت به این مهم و توجه به اثرگذاری برجسته قاضی و مسئول قضائی عادل، کارآمد و پرهیزگار در عدالت‌گستری، جایگاه حساس و خطیر مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در حراست و محافظت از سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضائی و پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه، بیشتر نمود می‌یابد.

 

رعایت تقوا و تَورع در قوه قضائیه و از جانب مسئولان و کارکنان قضائی مقوله‌ای ضروری و حیاتی است؛ لذا دستگاه حافظ و صیانت‌کننده از قضات نیز باید به مراتب از تقوا و وَرع بیشتری محظوظ و بهره‌مند باشد؛ بر همین مبناست که اتخاذ رویکرد و نگاه ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، امری واجب و الزامی است.

 

نیروها و عوامل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تاکنون ضمن تلفیق تدبیر و اقتدار و عطوفت، با رویکرد پیشگیرانه و طبیب‌گونه، خدمات ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه‌ای در ایفای مأموریت‌های خطیر خود عرضه داشته‌اند و امید است با عنایات ویژه امام زمان (عج) و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی، این خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه استمرار یابد تا شاهد کوچک‌ترین لغزش فکری و فعلی در دستگاه قضائی نباشیم.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید