یکشنبه، 18 شهریور 1403
رخدادشهر » احداث «مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی» با 30 میلیارد ریال اعتبار

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

احداث «مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی» با 30 میلیارد ریال اعتبار

کد خبر: 10925

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از احداث مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با 30 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان در راستای رسالت اجتماعی خود، اقدام به ساخت ایستگاه‌های پلیس راهور کرده است.

رخدادشهر: حسین حق شناس با اعلام این خبر گفت: شهرداری اصفهان در راستای سیاست‌های اجرایی و رسالت‌های اجتماعی خود و با هدف ارتقای کیفیت خدمات مستند به ماده 38 قانون توسعه و برنامه هفتم کشور، نسبت به تهیه، ساخت اقلام و تجهیزات مورد نیاز و تحویل به پلیس راهور اقدام کرده است.

وی خریداری 21 دستگاه موتورسیکلت پلیس راهور با هزینه 60 میلیارد ریال را از جمله این اقدامات دانست و افزود: این موتورسیکلت‌ها مجهز به تجهیزات ترافیکی جهت تسهیل تردد پلیس راهور در سطح معابر شهری و تسریع دسترسی به نقاط گلوگاهی و پر ازدحام و محل بروز سوانح و حوادث رانندگی است. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اعلام اینکه ۳۵ سایه‌بان پلیس راهور به منظور نصب در تقاطع‌های شهری به همت شهرداری اصفهان تهیه شده است، اظهار کرد: ایستگاه‌های پلیس راهور از جمله مستحدثاتی است که با هدف توزیع متوازن و در دسترس خدمات پلیس راهور در نقاط مختلف شهر ایجاد شده و بر اساس نیازهای تجهیزاتی، زیرساخت‌های مورد نیاز در آن پیش بینی و تجهیز شده است. 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی با اشاره به صرف هزینه 62 میلیارد ریالی برای ساخت این ایستگاه‌ها خاطرنشان کرد: مساحت این 3 ایستگاه‌ که در مناطق 5،10 و 3 ساخته شده به صورت میانگین بالغ بر 55 متر مربع است و مجموعه خدمات مورد نیاز پلیس در آن پیش بینی شده است. 

به گفته حق شناس، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با مبلغ 30 میلیارد ریال در محل ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی و با هدف نظارت تصویری ترافیک شبکه معابر شهری و تسهیل در مدیریت عملیاتی ترافیک احداث شده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
شهرداری اصفهان, ترافیک
دسته بندی: ---
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید