دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » جامعه » مشارکت خیرین برای تامین مسکن 15 هزار زن سرپرست خانوار ضروری است

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان:

مشارکت خیرین برای تامین مسکن 15 هزار زن سرپرست خانوار ضروری است

کد خبر: 10732

 مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تامین مسکن برای بیش از ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، نیازمند مساعدت خیران است.

رخدادشهر: سید مصطفی انوری اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۲ هزار و ۹۴۷ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که سرپرستی ۶۹ هزار و ۶۸۳ خانوار بر عهده زنان است.

سید مصطفی انوری با اشاره به جمعیت ۵۶ درصدی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ادامه داد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۲ خانوار در منازل استیجاری سکونت دارند و با دغدغه تامین مسکن، زندگی سختی را می گذرانند.

وی با اشاره به دستورالعمل های پذیرش گروه هایی که شرایط استحقاق خدمات مسکن را دارند، افزود: خانوارهای معیشت بگیر با بعدخانوار ۲ نفر به بالا و مددجویانی که بیش از یکسال سابقه حمایتی داشته باشند مشمول خدمات مسکن در احداث و خرید خواهند شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت را به لحاظ جغرافیای محل سکونت به دو دسته تقسیم کرد و گفت: تعداد ۱۴ هزار و ۳۷۹ خانوار با سرپرستی زنان در شهرهای استان و ۷۲۳ خانوار در روستاها به سر می برند و در تلاش هستیم برای تامین مسکن و ایجاد آرامش این قشر با مساعدت خیران در طول سال اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید