دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » جامعه » فعالیت مراکز نیکوکاری تخصصی می شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

فعالیت مراکز نیکوکاری تخصصی می شود

کد خبر: 10698

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان فعالیت های مراکز مردم نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد.

رخدادشهر: کریم زارع با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مکمل فعالیت های این نهاد در خدمت رسانی به نیازمندان هستند، اظهار داشت: حضور خیران در صحنه و همکاری آنها با مراکز نیکوکاری در فقرزدایی موجب افزایش امیدآفرینی در بین خانواده های نیازمند می شود.

زارع با تاکید به اینکه در صدد تخصصی کردن فعالیت های مراکز نیکوکاری هستیم، ادامه داد: درحال حاضر 563 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند که 153 مرکز بصورت تخصصی در زمینه های ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگی، تامین جهیزیه، مسکن، زکات، اصناف و تشکل های جهادی فعالیت می کنند.

وی با اعلام اینکه آمار بیشترین مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه فرهنگی است، افزود: 36 مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش، 21 مرکز نیکوکاری فرهنگی، 10 مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه و 8 مرکز در دانشگاه های سطح استان به مددجویان و نیازمندان خدمت فرهنگی آموزشی ارائه می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، فعالیت های مراکز مردم نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان سازی خیرو احسان مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش میزان کمک های مردمی از حسن اعتماد مردم و خیران به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد است و در واقع این مراکز بازوان پر توان این نهاد محسوب می شوند. 

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید