دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » سیاست » عدالت بدون آگاهی رسانی محقق نمی شود/ ضرورت مطالبه گری روابط عمومی ها از مدیران 

استاندار اصفهان در دیدار با مدیران روابط عمومی تاکید کرد

عدالت بدون آگاهی رسانی محقق نمی شود/ ضرورت مطالبه گری روابط عمومی ها از مدیران 

کد خبر: 10674

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی در استقرار حاکمیت و عدالت در جامعه بعنوان یک رکن تلقی می‌شود، گفت: نمی‌توانیم دم از حوزه عدالت در جامعه بزنیم و فضای آگاهی رسانی به مردم را فراهم نکنیم.

سیدرضا مرتضوی در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل و فرمانداری‌های استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت، عنوان کرد: واقف بودن مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان نسبت به مأموریت و وظایف خود، امیدوارکننده و البته شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اگر مدیران و مسئولان نسبت به وظایف خود و سازمان مشرف و آگاه باشند و مأموریت خود را به درستی انجام دهند آن مجموعه در مسیر صحیح حرکت خواهد کرد.

 ضرورت مطالبه گری روابط عمومی از مدیران 

استاندار اصفهان بیان کرد: مطالبه گری مدیران روابط عمومی از مدیران نشان از دغدغه فکری آنان می‌دهد که از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم.

مرتضوی ادامه داد: اگر نسبت به مأموریت و حقوقی که سازمان نسبت به ما دارد به این جمع‌بندی برسیم که مأموریت ما عمل متعهدانه به وظایف محوله است، یقیناً مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم رشد خواهد کرد.

وی متذکر شد: به تعبیری در عصر حاضر، حوزه رسانه و ارتباطات در استقرار و دوام عدالت در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی در استقرار حاکمیت و عدالت در جامعه بعنوان یک رکن تلقی می‌شود، گفت: نمی‌توانیم دم از حوزه عدالت در جامعه بزنیم و فضای آگاهی رسانی به مردم را فراهم نکنیم.

جامعه باید به حقوق خود آگاه باشد

مرتضوی یادآور شد: جامعه بایستی نسبت به حقوق خود در حوزه‌های مختلف مطلع باشد و شأن و منزلت روابط عمومی را بایستی در همین افق ترسیم کنیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: خدمات جمهوری اسلامی به حدی است که سالیان بسیار می‌توان در مورد آن سخن گفت اما دشمنان نمی‌خواهند این پیشرفت و خدمت رسانی ایران اسلامی منعکس شود.

مرتضوی گفت: زمانی همه کشورهای دنیا بسیج شده‌ بودند تا هیچگونه کالا و خدمتی به مردم ما عرضه نشود؛ اما امروز تمامی این کشورها ایستاده‌اند تا هیچ کشوری از محصولات ایران اسلامی بهره‌مند نشوند.

وی با اشاره به اینکه دانستن این حقایق برای تک تک افراد جامعه ضروری است، عنوان کرد: قرارگاه اصلی مأموریت جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به همه ما تفویض کرده‌اند در قرارگاه روابط عمومی ها است.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین، عنوان کرد: یکی از نقدها این است که ما هم افزا عمل نمی‌کنیم اما تنها در صورتی مأموریت روابط عمومی‌ها اجرایی خواهد شد که همه با همکاری یکدیگر در یک خط فکری عمل کنیم از طرفی مخاطب شناسی نیز در اطلاع رسانی نیز ضروری است.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید