دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » اقتصاد » تامین اعتبار شرط بهره برداری از سد سرداب است

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

تامین اعتبار شرط بهره برداری از سد سرداب است

کد خبر: 10630

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از بهره‌برداری از سد سرداب در صورت تأمین مالی در تابستان سال‌جاری خبرداد.

رخدادشهر: مهران زینلیان در حاشیه جلسه کنترل پروژه استان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، عنوان کرد: در این جلسه سه پروژه‌ جاری استان مرتبط با وزارت نیرو مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نخستین پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان در سه شهرستان نایین، سمیرم و فریدونشهر بود که درمجموع حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان نایین پیشرفت قابل توجهی دارد اما در شهرستان‌های سمیرم و فریدونشهر انتظار داریم اجرای پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

زینلیان افزود: در این جلسه مقرر شد در راستای تأمین منابع مالی پروژه از طرح مولدسازی استفاده شود و بخشی از منابع مورد نیاز از ظرفیت‌های درون استان در طرح مولدسازی و بخش دیگر از پروژه‌های ملی تأمین گردد.

وی خاطرنشان کرد: دستور جلسه دوم به بررسی پروژه سد بُلطاق در شهرستان بویین و میاندشت اختصاص یافت که از سالهای گذشته تصویب شده اما اجرایی نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این نشست تخصیص آب از سد موجود گلپایگان و بویین و میاندشت مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد پیگیری‌های مورد نظر از وزارت نیرو انجام شود و اجرای سد بعنوان بند در راستای تأمین منابع آب پایدار شهرستان مورد استفاده قرار بگیرد.

زینلیان افزود: سد سرداب نیز پروژه دیگر مورد گفت‌وگو در این نشست بود که می‌تواند تا پایان تابستان سال‌جاری به جمع‌بندی و بهره‌برداری برسد، این پروژه مشکل تأمین منابع مالی دارد که مقرر شد از طریق طرح مولدسازی و منابع وزارتخانه‌های مرتبط اجرایی شود.

گفتنی است سد سرداب در جنوب شهر فریدونشهر و در غرب استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید