دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » هرجا قدم می‌گذاریم، مردم از گرانی می‌گویند

گلایه‌های شدید اقتصادی مراجع تقلید به رئیسی:

هرجا قدم می‌گذاریم، مردم از گرانی می‌گویند

کد خبر: 10620

سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در جریان سفر استانی خود به قم، با تنی چند از مراجع تقلید شیعه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدارها مراجع تقلید از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ابراز نگرانی کردند.

رخدادشهر: سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در جریان سفر استانی خود به قم، با تنی چند از مراجع تقلید شیعه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدارها مراجع تقلید از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ابراز نگرانی کردند.

 آیت الله نوری همدانی، در دیدار صبح امروز خود با رئیس دولت سیزدهم، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه المعصومه (علیها السلام ) و آغاز دهه کرامت، از گزارش وی و خدمات انجام شده که‌ در گزارش بیان شده بود تشکر کرده و با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در باب خدمت به مردم اظهار داشت: اینکه شما شبانه‌روز خدمت می‌کنید و با اخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست؛ اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

وی پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانسته و افزود: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستید و با سابقه ای که از شما سراغ دارم میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار رئیسی گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت بیان نمود و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

آیت الله سبحانی: معیشت اقشار کم‌درآمد بهبود یابد

همچنین، آیت‌الله العظمی سبحانی، ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا (ع) و نیز آغاز دهه کرامت به رئیس دولت سیزدهم و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولت مردمی برای بهبود وضعیت کشور، سفرهای استانی رئیسی را نمود برجسته این تلاش‌ها توصیف و تصریح کرد: تلاش‌ها و سفرهای استانی دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور و از جمله تغییر ملموس وضعیت استان قم داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش برای تبدیل مشکلات و تهدیدها به فرصت سازندگی و آبادانی، روند ترقی و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، خواستار توجه بیشتر به مسائلی از جمله بهبود معیشت اقشار کم درآمد، مهار عوامل تورم‌زا در اقتصاد کشور، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای و توجه به ملاحظات دینی در ساخت مسکن شد.

درخواست رئیسی از آیت الله شبیری زنجانی

از سوی دیگر، آنگونه که حوزه نیوز روایت کرده، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم شامگاه پنجشنبه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، با ایشان دیدار کرد.

 تسنیم نوشت، رئیس دولت سیزدهم در این دیدار گرم و صمیمی ضمن تشکر از توجهات آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نسبت به دولت مردمی و طلب دعا، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.

آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار برای موفقیت دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم از خداوند متعال طلب توفیق کردند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید