دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » بازدید رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از روند اجرای انتخابات در شهرستان سمیرم

بازدید رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از روند اجرای انتخابات در شهرستان سمیرم

کد خبر: 10617

 رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در حوزه انتخابیه سمیرم، از روند اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید کرد.

رخدادشهر: محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در جریان بازدید از روند مرحله دوم انتخابات در شهرستان سمیرم، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: با توجه به چهار مؤلفه مد نظر مقام معظم رهبری(امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) و تمهیداتی که در ستاد انتخابات اصفهان در دور اول و دوم انجام شده روند انتخابات در این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است.

وی افزود: ۲۰ نماینده از استان اصفهان راهی مجلس خواهند شد که ۱۶ حوزه انتخابیه در مرحله اول تعیین تکلیف شد و دو حوزه سمیرم و لنجان به مرحله دوم رسیدند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: روند انتخابات در این دو حوزه انتخابیه از ساعت ۸ صبح امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه شروع و در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مرحله تکلیف دو نماینده استان نیز مشخص می‌شود و همه نمایندگان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند. جان‌نثاری افزود: انتخابات تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد و در صورت استقبال مردم در شعب ممکن است زمان تمدید شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید