دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی:

صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد

کد خبر: 10608

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی گفت: کشور در تامین گوشت مرغ با رسیدن به خودکفایی علاوه بر تامین نیاز داخل برای نخستین بار صادرات گوشت مرغ را از استان‌های مرزی به خارج انجام داد.

رخدادشهر: سید مجید موسوی مورد غفاری روز چهارشنبه در آیین تودیعه و معارفه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کشور در تامین نهاده‌های دام و طیور مشکلی ندارد، افزود: امسال از بهترین سال‌های تامین مواد پروتینی در کشور بود و تداوم این مسیر نیازمند همکاری فعالان صنعت مرغداری است.
وی تاکید کرد: مهمترین موضوع این است که این وزارتخانه با سفره مردم سر و کار دارد و چیزی که امروز در محور امور است، افزایش بهره‌وری در تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: از آنجایی که تامین امنیت غذایی وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی است تمامی ارکان این وزارتخانه برای تحقق این امر اهتمام جدی دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست های وزارت کشاورزی حمایت از سرمایه گذاران است، افزود: حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌ کشاورزی ضروری است و دولت به عنوان تسهیل گر سرمایه گذاران را همراهی می‌کند.

موسوی تاکید کرد: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع ظرفیت های بخش کشاورزی علاوه بر تامین نیاز داخلی بر سر سفره مردم قرار گیرد.

ایرنا نوشت، وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان ظرفیت بی نظیری در بخش های مختلف کشاورزی از جمله باغبانی، شیلات و دامپروری وجود دارد که سرمایه گذاری در این بخش ها علاوه بر رونق اقتصادی، توسعه استان را به همراه خواهد داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: در هر جایی که بخش خصوصی سرمایه گذار است ما به عنوان تسهیل گر به کمک می آییم و هر آنچه که نیاز باشد برای رفع مشکلات تلاش و همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
صادرات مرغ, جهاد کشاورزی
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید