دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » زمینه حضور و مشارکت مردم در امور تولید و اقتصادی فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری در گردهمایی فرمانداران استان:

زمینه حضور و مشارکت مردم در امور تولید و اقتصادی فراهم شود

کد خبر: 10479

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در سال‌جاری با در نظر گرفتن شعار سال، ارتباط فرمانداران با حوزه‌های تولیدی چندین برابر افزایش یابد و فرمانداران در برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی پیش قدم شوند.

رخدادشهر: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین ماه در گردهمایی فرمانداران استان ضمن اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: موظف هستیم نسبت به تحقق این شعار با تمام توان تلاش کنیم و همه ارکان نظام و دولت جهت بسترسازی این رویکرد بسیج شوند.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری پایه‌های علمی و تجربی دارد و به هیچ عنوان براساس برداشت شخصی ایشان نیست بلکه فاکتورها و مصلحت‌های جامعه در این رویکرد در نظر گرفته می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: شعار سال ۱۴۰۳ دو بخش است؛ جهش تولید البته با مشارکت مردم. از این رو حضور مردم ضمیمه‌ای مهم بر این رویکردِ عنوان شده توسط مقام معظم رهبری است.

جان‌نثاری تأکید کرد: بسترسازی حضور و مشارکت مردم بایستی در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی محقق می‌شود زیرا وظیفه ما رصد شرایط موجود، شناسایی موانع و پیشنهاد بسترسازی برای حضور مردم در امور مختلف بالاخص امر تولید است.

وی ادامه داد: مخاطب بیانات مقام معظم رهبری تک تک ما هستیم و در این خصوص فرمانداران بایستی دارای برنامه و سبک باشند و زمینه حضور و مشارکت مردم را در امور تولید و اقتصادی فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: حضور مردم در امور بایستی با خروجی قابل توجه همراه باشد از این رو رفع موانع ضروری است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ با در نظر گرفتن شعار سال، ارتباط فرمانداران با حوزه‌های تولیدی چندین برابر افزایش یابد و فرمانداران در برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی پیش قدم شوند.

وی ادامه داد: رصد نارضایتی‌ها، بسترسازی حضور مردم، رفع ناامیدی در جامعه و افزایش رضایت عمومی مورد انتظار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به تمرکز و رفع آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: با توجه به رویکرد و تأکید مقام معظم رهبری بایستی آسیب‌های اجتماعی شناسایی و رفع شوند.

جان‌نثاری ادامه داد: در سال‌جاری یکی از مهمترین وظایف ما افزایش سرمایه اجتماعی و مهار آسیب های اجتماعی است.

وی تأکید کرد: موضوعات اجتماعی در صدر پیگیری‌های معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان درسال‌جاری خواهد بود.

جان‌نثاری با تأکید بر موضوع عفاف و حجاب در استان، بیان کرد: بایستی با همکاری همه دستگاه‌ها این موضوع در حوزه‌های سلبی و ایجابی مدیریت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین بر برقراری ارتباط فرمانداران با آحاد مردم و جریانات انقلابی، مردمی سازی امور، تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، طرد اتباع غیر مجاز، اجرای طرح سپاس معلم و توجه بر مسئله جمعیت تأکید کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید