شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » سنت نوروز وحدت اجتماعی را تقویت می کند

استاندار اصفهان در بازدید از پلیس راه اصفهان-شیراز:

سنت نوروز وحدت اجتماعی را تقویت می کند

کد خبر: 10404

استاندار اصفهان در سومین روز سال جدید از پلیس راه اصفهان-شیراز بازدید و آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان را بررسی کرد.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، جمعه سوم فروردین ماه از پلیس راه اصفهان-شیراز بازدید و آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و خداقوت به اعضاء ستاد خدمات سفر و یگان‌های سلامت و امدادی مستقر در جاده‌های استان، گفت: در کشور ما سنت دیرینه‌ای وجود دارد که مردم به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز به دیدار اقوام و مسافرت می‌روند و یک ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف جامعه و کشور ایجاد می‌کند و از حیث اینکه وحدت اجتماعی ما را افزایش می‌دهد، ارزشمند است.

مرتضوی سفرهای نوروزی را سبب تعلق به هویت اجتماعی دانست و تأکید کرد: ضمن این مسافرت‌ها، هشدارهایی که عوامل پلیس درباره مباحث ایمنی در جاده‌ها می‌دهد را باید جدی گرفت و ظرفیت‌سازی توسط آحاد مردم انجام شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: متأسفانه بعضاً بر اثر بی‌احتیاطی، شاهد تصادفاتی هستیم که کام این سفر را بر همه تلخ می‌کند و نمی‌گذارد همه آن‌طور که باید از این ایام استفاده مطلوبی داشته باشند.

وی افزود: از شهروندان عزیز خصوصاً کسانی که به استان اصفهان سفر می‌کنند، خواهشمندیم با توجه به تردد زیاد در جاده‌ها، تذکرات و هشدارهای پلیس را بیشتر جدی بگیرند و دقت داشته باشند که سفر آن‌ها از زمانی که سوار ماشین می‌شوند و حرکت می‌کنند آغاز می‌شود و لزوماً مقصد، سفر آن‌ها محسوب نمی‌شود

 مرتضوی با تأکید بر استراحت کافی مسافران در جاده‌ها، تصریح کرد: اصفهان مانند گذشته با همه ظرفیت‌های خود میزبان مسافران نوروزی است و در قالب ظرفیت‌های متعددی سعی شده بهترین امکانات فراهم باشد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در این ایام که مسافرت‌های نوروزی برقرار و حجم تردد در جاده‌ها زیاد است، به غیر از مجتمع‌های بین راهی، پایگاه‌هایی نیز در قالب سلامت و امنیت در سراسر استان دایر شده که سعی دارد موقعیت‌های متناوبی را در استان ایجاد کند تا خانواده‌ها در این ایستگاه‌ها به استراحت بپردازند.

وی در پایان گفت: در این ایستگاه‌های امنیت و سلامت برنامه‌های مختلفی در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای مسافران در نظر گرفته شده تا نیازمندی‌های خود را بر طرف و با انرژی مجدد در مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید