دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » قرارداد دوم جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی آماده ابلاغ است

قرارداد دوم جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی آماده ابلاغ است

کد خبر: 10309

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به نیاز روستاهای استان، قرارداد آبرسانی به ۱۴۵ روستا در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده و آماده ابلاغ است.

رخدادشهر: علیرضا عباس‌زاده در قرارگاه استانی آبرسانی روستایی افزود: فاز اول طرح جهاد آبرسانی خراسان جنوبی برای آبرسانی به ۱۱۵ روستای استان ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هدف‌گذاری شده که این مرحله سال آینده به اتمام برسد.

وی بیان کرد: برای ابلاغ قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی باید فاز اول این طرح به ۸۰ درصد پیشرفت برسد و برنامه‌ریزی مسئولان این باشد که در فاز دوم تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گنجانده شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشرفت فاز اول طرح جهاد آبرسانی استان از متوسط کشوری بالاتر است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم که از اعتبارات ملی طرح جهاد آبرسانی بیشترین سهم بری را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان متولی و پیمانکاران طرح جهاد آبرسانی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا پیشرفت این طرح تا پایان سال جاری به ۹۰ درصد برسد.

ایرنا نوشت، عباس‌زاده افزود: تاکنون در فاز اول، آبرسانی به ۵۶ روستای استان به اتمام رسیده‌ است.

وی با اشاره به پیگیری برای اجرای فاز سوم محرومیت‌زدایی در استان گفت: یکسری روستاها داریم که دارای تنش آبی هستند و در پیک مصرف مشکل دارند که تفاهم‌نامه سوم

ایرنا نوشت، محرومیت‌زدایی آبرسانی به ۳۵۷ روستای دیگر با برآورد هزینه ۲۷ هزار میلیارد ریال تنظیم شده تا در پایان دولت سیزدهم آبرسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اتمام برسد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
جهاد آبرسانی, بیرجند
دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید