یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » رهبر انقلاب: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست

در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور؛

رهبر انقلاب: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست

کد خبر: 10300

  رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه مساله مردم یک اصل اسلامی است، گفتند: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست.

رخدادشهر: رهبر معظم انقلاب صبح امروز - سه شنبه ۲۶ دی ماه - در دیدار نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار داشتند: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست. مساله مردم یک اصل اسلامی است.

شایسته‌ترین عمل در ماه رجب استغفار است

حضرت آیت الله خامنه ای بیان داشتند: حقاً و انصافاً ماه رجب ماه مبارکی است. رحمت الهی در سرتاسر این ماه در اختیار آحاد مردمی است که دلهایشان متذکر به یاد پروردگار باشد.

ایشان تصریح کردند: شایسته‌ترین عملی که انسان در این ماه انجام می دهد استغفار است. واقعاً همه‌ ما احتیاج داریم به اینکه استغفار کنیم. به خدای متعال پناه ببریم. 

رهبر انقلاب افزودند: مغفرت الهی بزرگترین نعمتی است که در دنیا و آخرت خدای متعال به یک انسان عنایت می کند. حتی اولیاء الهی، حتی پیغمبر خدا از مغفرت الهی بی‌نیاز نیستند. لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ.

ایرنا نوشت، حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: این مغفرت به خاطر آن است که احدی نمی تواند حق اطاعت و عبادت پروردگار به جای بیاورد. هیچ کس نیست که بتواند حق عبادت پروردگار را، حق بندگی را، آن طور که شایسته‌ اوست به جا بیاورد. هر چه مجاهدت هم بکند نمی تواند. احتیاج داریم به استغفار. همه‌مان باید استغفار کنیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید