پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » بهبودی بیش از ۱۶ هزار کودک مبتلا به سرطان/ ۱۳ هزار نفر تحت درمان هستند

مدیرعامل محک خبر داد

بهبودی بیش از ۱۶ هزار کودک مبتلا به سرطان/ ۱۳ هزار نفر تحت درمان هستند

کد خبر: 10267

   مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک» گفت: بیش از ۱۶ هزار فرزند تحت حمایت محک از مبتلایان به سرطان در این سال‌ها بهبود یافته‌اند و این موفقیت، بدون حمایت نیکوکاران، داوطلبان همراه و تلاش‌های کارکنان محک به عنوان ارزش‌های این سازمان میسر نبوده است.

رخدادشهر: آراسب احمدیان افزود: مؤسسه‌ خیریه‌ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک»، بیش از سه دهه است که با انگیزه‌ والای خدمت به هم‌نوع و با اتکا بر کمک‌های انسان‌دوستانه‌ نیکوکاران، فرزندان ایران را در مسیر درمان سرطان همراهی کرده است.

وی با بیان آنکه زیر سقف محک همواره اطمینان از کارآیی و اثربخشی فعالیت‌ها، مهم‌ترین دغدغه این سازمان است گفت: والاترین سرمایه محک، اعتماد یاوران سرزمین‌مان است و بزرگ‌ترین جلوه‌گاه اثربخشی فعالیت‌های محک، آمار بهبودیافتگان این مؤسسه خیریه است.

احمدیان با اعلام این نکته که مأموریت محک، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان زیر ۱۸ سال و خانواده‌های آنان در سراسر کشور در هر شرایطی اعم از بحران، ثبات، جنگ، صلح و... است، افزود: بیماری سرطان کودکان یک بیماری مزمن است، اما این به معنای پایان کودکی نیست. رساندن هر کودک مبتلا به سرطان به مقصد سلامتی، به حداقل ۲.۵ سال زمان نیاز دارد. محک بر اساس مأموریت خود تلاش می‌کند تا هیچ خانواده‌ای در مسیر درمان فرزندش تنها نماند و کودکان با مشارکت و همراهی خانواده، در تمام مسیر درمان و در هر گوشه‌ای از کشور پهناورمان ایران، همه‌ی حمایت‌های لازم را به صورت جامع و یکپارچه دریافت کنند.

 ۱۳ هزار کودک تحت درمان سرطان هستند

احمدیان، با بیان آنکه هفتم دی‌ به مناسبت تولد نخستین فرزند بهبودیافته‌ محک، در تقویم این مؤسسه به نام «روز بهبودیافتگان» ثبت شده است ادامه داد: اکنون بیش از ۱۳ هزار کودک در ۱۳ بیمارستان در تهران و ۲۸ بیمارستان در دیگر استان‌های کشور، تحت درمان هستند که امیدواریم همه آن‌ها با نیت خیر حامیان محک، به روزهای خوش سلامتی بازگردند. پویش بهبودیافتگان، هر ساله پیام امیدواری را به فرزندان مبتلا به سرطان در کشور و خانواده‌های آنان می‌رساند تا با دلی روشن، مسیر درمان را ادامه دهند.

ایرنا نوشت،مدیرعامل محک خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه محک ضمن ادای احترام و قدردانی از حامیان خود می‌کوشد همه‌ گام‌هایی را که با بهره‌مندی از دانش محققان و متخصصان برمی‌دارد، به ارائه خدمات بهتر به کودکان مبتلا به سرطان سراسر ایران تبدیل کند. امیدواریم با تشخیص زودهنگام سرطان و همراهی همه نیکوکاران ایران بتوانیم کودکانمان را به روزهای خوش سلامتی برسانیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
درمان سرطان, محک
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید