دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح‎های آبرسانی بابل هزینه شده است

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح‎های آبرسانی بابل هزینه شده است

کد خبر: 10201

  مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در قالب طرح ملی آبرسانی روستایی در شهرستان بابل طی سال‎های گذشته هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صرف شده است.

بهزاد برارزاده عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به صرف بیش از هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی، در شهرستان بابل طی سال‌های گذشته گفت: از این اعتبار، مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان بابل هزینه شد.

برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان بابل در طرح ملی آبرسانی روستایی، ۳۶ پروژه شامل ۱۰ مجتمع و ۲۶ پروژه تک روستایی با برخورداری ۹۱ روستا تعریف شده بود، افزود: ۲۸ پروژه شامل ۷ مجتمع و ۲۱ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شد.

وی با بیان اینکه از این پروژه‌ها در فاز اول محرومیت زدایی، چهار پروژه به نام‌های مجتمع آبرسانی ریگ چشمه، شیخ موسی، منصورکنده (فیضیه) و شیاده، مشتمل بر ۲۵ روستا تعریف شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه‌ها شامل حفر یک حلقه چاه عمیق، احداث ۱۹ باب مخزن زمینی به حجم ۴۳۵۰ متر مکعب و ۵ واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای ۴۱ کیلومتر خط انتقال و ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع آب، تهیه، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور و ۲ دستگاه پکیج حذف آهن است.

مهر نوشت،مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: تا کنون احداث ۱۴ باب مخازن زمینی به حجم ۲۲۰۰ مترمکعب، ۲۲ کیلومتر خط انتقال و ۳۹ کیلومتر شبکه توزیع آب به اجرا در آمد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مجتمع ریگ چشمه را ۳۹ درصد، منصورکنده (فیضیه)] چهار درصد، شیاده ۴۸ درصد و شیخ موسی را ۸۰ درصد دانست.

انتهای پیام/

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید